Az örömapa csak néző

"Furcsa visszatérni" - mondta a Royal Ascot keddi nyitányán felbukkanó Dettori.

dett_v.jpg

"Régebben úgy jöttem ide, hogy öt-hat verseny volt a fejembe, és stresszeltem az első nap három Group 1-es futama miatt. Most viszont lazán érkeztem és mindenki nagyszerűen fogadott. Persze a szívem mélyén azt kívánom, bárcsak lovagolhatnék, de megígértem, hogy nem teszem meg. Idén elmentem a virágos standhoz, aztán arra gondoltam, hogy most mit csináljak? Millió szelfit készítettem, mindenki olyan kedves volt, így igazán jó érzés volt visszatérni. Amikor kijönnek a lovak és a zsokék, akkor egy kicsit "megüt majd", és lehet, hogy "viszketni fog"."

Dettori elmondta, hogy a héten Wesley Ward ajánlott neki lovaglást, de visszautasította.

"Csodálatos búcsút vettem, így ez nem lenne fair azokkal szemben, akik már elköszöntek tőlem. Olyan volt, mint egy hollywoodi befejezés, amikor megnyertem a Champion Stakest és a megfelelő időben távoztam. Az Egyesült Államokban kötöttem ki, mivel nem álltam készen arra, hogy abbahagyjam, hiszen továbbra is élvezem ezt". 

"Európában azt gondolják, hogy 50 évesen már pipázni kell papucsban, de Amerikában nem ítélnek meg az életkorom miatt és jelenleg jól is megy. Az egész egy kicsit más, nagy kihívás, de jó móka és egy újabb fejezetet nyitott a karrieremben. Butaság volt azt mondani, hogy visszavonulok, hiszen még mindig annyira szeretem ezt a sportot".

Minden idők leghíresebb zsokéja, lánya esküvőjére érkezett a szigetországba, de ha már ott van, értelemszerűen kilátogatott a versenyekre. 

Nyitókép: Racing Post X

tamogatoi_banner.png

hajra_magyarok2.png

süti beállítások módosítása