Amióta csak elkezdtem ezt a szakmát, az Arc-ról ál

mondja Yoshito Yahagi.

se.jpg

Az eleganciájában is mindig kiemelkedő, de Európában Gr1-es versenyt még nyerni nem tudó japán mester így nyilatkozott a nagy nap előtt.

„Amióta csak elkezdtem ezt a szakmát, az Arc-ról álmodom. Tisztában voltam vele, hogy mi az ami eddig hiányzott a japánoknak: egy Európában született ló. A japánokat mindig a talajviszonyok miatt verték meg. Shin Emperor viszont erre a versenyre, erre a terepre született. Amikor 2022 augusztusában Arqanába mentem, egy csikót akartam az Arc-ra. Megnéztem az összes lovat. Ő egyértelműen kiemelkedett. Nyilvánvalóan tetszett a pedigréje. Ő a teljes testvére Sottsass és My Sister Nat is féltestvére, aki második lett az én lovam mögött a Breeders' Cupban. Meg kellett győznöm a tulajdonosát, hogy sok pénzt (2,1 M Euro -a szerk.) költsön a megvásárlására. Ma sem bántam meg.”

Idomítottja 7/1-es oddsával pillanatnyilag a negyedik számú esélyes Sosie, Los Angeles és Look de Vega mögött, Európa legnagyobb őszi versenyében, az ötmillió eurós, holnap lefutásra kerülő Prix de l’Arc de Triomphe-ban!

kép: @himariarchive X

süti beállítások módosítása